nedelja, 5. junij 2011

tokrat o poroki


Priprave. Najprej na dekliščino. V zadnjem tednu pa še na poroko. Potekale so razprave, razmišljanja o oblačilih. Pa o frizuri.
Fino. Z razlogom sem tako prišla do nove frjola obleke. In se znebila skrepanih las. Malo me je skrbela vremenska napoved, ampak brez potrebe. Včeraj sem (smo) se veselila z ženinom in nevesto, full dobro jedla (tako da me zdaj čaka hujšanje), plesala (tudi po prstih soplesalcev), klepetala z žlahto, ki je že dolgo nisem videla ... Fajn je bilo. Tako zelo, da se danes vlečem kot megla po hiši. Bi rekla, da sem že pozabila kakšne so nedelje po ponočevanju. Sploh po tako lepi poroki. Zdaj pa se nadejam še kakšne poroke. ;)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Sva zelo vesela, da vam je bilo lepo.

Lp, iztok

Anonimni pravi ...

Res nama je všče, da ste uživala na najini poroki in se imeli fino. Midva sva v vaši družbi uživala!!!!!!!

Lp Lea

andreja pravi ...

SUPER je bilo! Od priprav na dekliščino do poroke!!! ;) uzivajta na potovanju!

Nives pravi ...

Ja res je blo fajn:)! Andreja glej, da dokaj hitro ponovimo;).

andreja pravi ...

hehe ;) nives, enako ;)

Nives pravi ...

Mislim, da si ti na bistveno boljši poti:).

andreja pravi ...

:) veš, zelo hitro se lahko vse spremeni čez noč ;)