sreda, 25. januar 2012

hrčkanje

Glede na to, da sem o hrčkanju že jamrala, bi človek mislil, da sem se znebila tudi odvečne krame. Cccc, ne ne. (Spet) sem uspela napolniti smetnjak.
Do danes nisem vedela, da sem strastna zbirateljica fasciklov in različnih map. Skrila Shranjene sem našla v treh sobah in štirih omarah. Sumim, da sem si jih nakupila v času študija. Morda sem želela z barvno paleto plastičnih map očarati profesorje in uspešno opraviti seminarske naloge.
In koliko škatel za čevlje, praznih in napolnjenih s kramo, sem privlekla iz vseh možnih omar in predalov. Kar naenkrat imam tudi polne predale nekih kablov, polnilcev za telefon  ... Pišuka, katerega ne bom pogrešala?! (Nimam pojma.)
Z veseljem bom jutri oddala nekaj te robe. (Za katero nimam j***, da bi romala direktno v smeti.)

6 komentarjev:

zmago pravi ...

Kar v smeti, brez slabe vesti. Samo ne pozabi ločiti odpadke.

andreja pravi ...

rabiš kakšen star kovter? pršice gratis :)

Anonimni pravi ...

haha očitno bil danes tak dan, tudi jaz počela enako...ne morš verjet kaj vse se najde :)
ampak, če si pucala, se počutiš dobro, torej super!!!! :) upam, da se kaj vidva preden grem, drgač pa pol...prnesem kako cunjico a tokrat ne zate ;) t.

zmago pravi ...

lahko das

Anonimni pravi ...

Jao, kdaj bom jaz zajela sapo in začela metat stran? Any advices?
Maja

andreja pravi ...

Maja, mislim, da nisem pravi naslov za dajanje takšnih nasvetov :)