četrtek, 25. november 2010

jojo

Zadnja dva dni mlatim zeleno solato, jabolka mi gledajo že iz ušes, nonstop sem lačna (no, to sicer ni nič novega), nalivam se s kavo ... Že nekaj časa mi uspeva, da vsakič pridobim kakšno kilco ko stopim na tehtnico.
Bolj kot je hrana nezdrava, rajši jo imam in več je pojem. Kriva! Priznam.

Ja, še ena obremenjena s kilažo. :)
Če je pa včasih tako težko. Sem ena tistih, ki samo pogledam kruh, pa imam že en šlaufek več. Potem me pa jezi, ker pridno športam - dvigujem palico brez uteži, se odrekam jutranjemu spanju, (v fitnesu) poslušam glasno vzdihovanje, učinka ni pa nobenega. No, razen dobrega počutja ... :))) Zato sem se na pobudo prijatelja odločila za "očiščevalno" dieto (beri: stradanje). Dieto sem malo popravila in priredila. Povem na glas zato, da me ne bo kdo ošteval, ko se bom nacejala s kafetom. :) Bom poročala kako se mi lahko zameri piščanček. Ali kakšen okus ima špinača kuhana na vodi. Težko je (bo) življenje brez OHjev, sploh brez krompirčka.

2 komentarja:

Simona pravi ...

O pogumnica! A pa ni možno, da v fitnesu dobivaš mišice in maš zate več kil?
Upam, da se ne boš preveč matrala. Če boš pa ful lačna mam pa en namig (brez OH :) ) Jz jem za zajtrk tahini namaz - iz sezama in morm reč, da me za res dolgo časa nasiti pa še ta zdrave maščobe ima.
Drzim pesti!

andreja pravi ...

o hvala za nasvet. :)
dodatne kilograme mišic sem upoštevala. prehranjevala sem se pa z eurokremom in kruhom ob devetih zvečer. :(