torek, 30. november 2010

nč novega

Kako počasi minevajo dnevi brez krompirja. Prvič v življenju se dejansko prehranjujemo po predpisani dieti. No, bolj ali manj. Jutranje kave si (žal) ne predstavljam brez mleka. Pa dieta gor al pa dol. Se ne dam. Bom raje črtala kakšno žlico eurokrema v poznih večernih urah. :)
Te dni se počasi navajam na zimo. Vikend sem prelenarila. Kako čuden občutek. Sem že pozabila kako je lenariti celo ljubo nedeljo. Sploh ni švoh počivati pred TVjem in igrati igrice, pogledati kakšen film ... Pa še snežilo je. Kako pocukrano. :) A sem že omenila, da sva imela svečke po celi dnevni sobi. Psssss. ;-)
Pa saj sem (sva) tudi (malo) delala - kidala. :)))) In pri tem krepila med-soseske odnose. S šilčkom orehovca ... ;-)
Zadnje tedne se v službi temeljito pripravljam na veseli december. Ukvarjam se z novoletnimi voščilnicami. Kot vsako leto ... :) Khm, po en ojro so. Za moje otročke. Če koga slučajno zanima ...
A sem že omenila, da se veselim barvnih lučk, zvezdic, kuhančka, gužvanja po mestu?! Komaj čakam, da bom lahko šnofala po štantih. Jp, men je veseli december v Ljubljani precej všeč.

Ni komentarjev: