četrtek, 27. januar 2011

Mati, spanja bi

Še januarja ni konec, jaz pa že izžeta. Pred mano je cilj. Cilj je zelo kratkoročen, časovno omejen in osredotočen na spalnico, točneje na posteljo. Sem v kroničnem pomanjkanju spanja. Ta trenutek se veselim vikenda.Upam, da mi bo prinesel spanca. Pa kakšen vzpon na Grmado (z upanjem, da ne bom SPET zadnja). In prebran list neprebrane knjige ob postelji. Pa kakšen film ziher pade. Tudi kava v mestu bi se prilegla. Ampak bom dopoldanski čas raje prebila v fitnesu.
Khm
, saj ne da bi se hvalila, ampak včasih si uteži nastavi že na 30 kg. Opa ... Se mi zdi, da so mišice na rokah že malo vidne. Trebušne pa so kot Sova - nevidne. :) Čeprav se jih trudim razkriti. Trenutno še vedno brez vidnih uspehov. :)

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

mati, kave bi.....

Anonimni pravi ...

Andreja! Ponoči je treba spat ;)

Lp, iztok

Tanja pravi ...

Da nisi ti kaj bolana? resno- me skrbi?!

andreja pravi ...

hehe, ni smešno!

Tanja pravi ...

jaz se ne hecam!