torek, 18. januar 2011

namesto smučanja

Letošnjo zimo sem stala na smučkah samo enkrat. Novembra še ni bilo snega. December pa je bil "nor"-kuhanček, lučke, vizitke ... Vedno se najde kakšen izgovor. Zato sem si petek prej rezervirala za smuko. Še rana ura me ni motila. Vesela sem v smučarskih hlačah šumela po kuhinji, si pripravljala kavo in slasten zajtrk. Ob srebanju kave sem na hitro pregledala še priljubljene bloge in doživela šok. Na enem izmed blogov sem zagledala fotke smučišča na Rogli, kjer snega skoraj ni bilo videti. Čeprav sem dan poprej na spletni strani smučišča Rogla našla podatke o 50centi snega. Padla je odločitev-odpoved. Z dolgim nosom sem začela pospravljati smučarsko opremo. Verjetno bi sledilo dopoldne mulanja in slabe volje, če me ne bi najdražji povabil na rolanje ob morju. Ql alternativa. Tako sva jo mahnila do Kopra. In tam lovila sončne žarke.

Ni komentarjev: