petek, 25. februar 2011

konec pocitnic



Viham nos. Pocitnic je skoraj konec. Po obilni vecerji v mestu, kjer smo jedli posamicno, glede na pavze v postrezbi, se zdaj malo relaksiram in pirckam.
Jutri nas caka se njami zajtrk, pakiranje in smucanje okol Marmolade. Potem pa se voznja domov.
Za mano je dan matranja - b
ordanja. Mi je celo ratalo v tednu dni dvakrat bordat in narediti celih 20 kilometrov (vsakic). Ponosna.
Se k
ar pozna, da so noge utrujene. Uf, kako sem danes padala. Na ozini sem kar fino zmlatila enega fanta. Z desko sem ga butnila po nogi, tako da je videl vse zvezde. Po nesreci! Sam si je kriv, kaj pa je tako blizu mene smucal.
Na deski ze pridno delam zavoje. Rdecih prog se ne bojim vec. Modre imam se rajsi. Na sirokih progah sem doma. Ce pa ni guzve, pa itak razturam. :)))
Pravkar sem preverila-karta je zaznala 172 km, ki sem jih ta teden prisportala. Ampak jaz mislim, da sem jih naredila vec. :)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

komentar glede na naslov
Čakaj na 22. april- čas hitro teče
Maja

andreja pravi ...

maja, upam, da bo res kmalu 22.april :)