torek, 22. februar 2011

Prvič na smučariji

S ponosom vam sporočam, da sem danes presmučala srce Dolomitov - Sella Ronda (oranžno pot, ki je, mimogrede, bolj športna in strma kot zelena pot). Ritne mišice so že dva dni zelo razbolele, od slabo (na novo) nabrušenih smučk, pa me bolijo tudi roke zaradi poganjanja na modrih progah, ki so precej položne.
Sem pa izumila nov slog smučanja: smučam, kot da to nič ni. To je slog, ki zahteva minimalen napor za maksimalen cool izgled.

(Imamo fajn in da sem ok, kruh je bil super; povej naprej!)

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Super je ja, tudi na zeleno se splača it... ne pozabit na Marmolado!!

Lp, iztok

Simona pravi ...

Wau , sliši se tko super, da sem fovš, čeprav ne znam smučat!

andreja pravi ...

Iztok, po zeleni se bom samo poganjala :) Marmolada pa se pride. v petek. res je fajn
Simona, priporocam. :)

Tanja pravi ...

Odkar te ni v SLO sploh nisem bila nič na blogu - sem mislila, da greste v neke zabačene hribe, kjer ni ničesar - razen strmine... očitno internet je.

Bom sporočila naprej, da ste fajn.
Uživajte še preostanek dopusta!!!