nedelja, 24. april 2011

moja je najlepša



O tem, da imam najlepšo gredico v ulici, ni nobenega dvoma več. :)
Kombinacija sivke in pušpana je zmagala. Gredico sem posula še z rjavim lubjem in okrasila z belimi kamni. Lubje baje zadržuje vlago, kar je ključnega pomena za preživetje mojih rastlin, saj nisem ravno vzor v zalivanju. Poleg tega pa tudi preprečuje zeli, da bi skazila mojo gredico. Kar je pa sploh zelo pomemben podatek. Upam, da bom imela zdaj mir vsaj dve leti. Pušpan moram baje še malo obrezati, da bo lepe žogaste oblike. Sivka pa ne sme biti v prevlažni zemlji, saj je nevarno, da zgnije. Zato sem poslušala nasvet kuharja, ki se odlično spozna tudi na zelenje, in kupila še belo kamenje. Upam, da sem vzbudila kaj zavisti pri sosedih. ;))))

3 komentarji:

Nives pravi ...

UUUUU! Pohvale vredno!

andreja pravi ...

hvala :)

Simona pravi ...

Luškano!