torek, 19. april 2011

o teku


Po dobrem mesecu dni se ponovno spravljam v tekaške copate. Zadnji mesec sem (bolj ali manj) preživela doma, v postelji. Če prej osem let nisem bila na bolniški, me je marca zdravje pustilo na cedilo. Izginila pa je tudi kondicija. Danes sem skoraj izdahnila. Pihala sem kot stara lokomotiva. Ampak se ne dam. Bližajo se lepi in dolgi dnevi. Paše mi tek. Predvsem v večernih urah. Zunaj je že prijetno hladno, ravno prav za en krog. Pa še druge tekače srečujem, ki mi dajejo dodaten elan. Ravno oni dan sem "zasledovala" eno tekačico, ki je šibala kot blisk. :)))

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

hej, hej športnica
Jaz sem še vedno otrujena in komaj shajam, če te to kaj potolaži. Pa prvič sem se malo peljala zadnjič s kolesom. Drgač pa počasni sprehodi. Maja

andreja pravi ...

Ja,bi kar rekla. Upam, da ti bo lepa pomlad prinesla tudi zdravja!
pozdravcek