nedelja, 26. februar 2012

netalentirana kuharica

Kuham. Zadnjih nekaj mesecev. Sem doma in imam čas. Vsak dan se naučim nekaj novega. Izberem si jed, pobrskam za receptom, nakupim sestavine in kuhinjske dogodivščine se začnejo. Ponavadi si izberem tri ali štiri recepte, nato pa izberem najboljšega, ali pa naredim kombinacijo le-teh.
Ugotovila sem, da so za netalentirane kuharje recepti večinoma preohlapni. Sama namreč potrebujem zelo natančna in jasna navodila. Navodilo "po občutku" mi ne pomaga, da kruhovi cmoki ne razpadejo. Danes npr. sem pripravila zelo okusne čufte. A kaj ko je zmanjkalo omake. Čufti so jo spili. :)

3 komentarji:

Tanja pravi ...

Kruhovi cmoki so bili zelo dobri. In to rečem jaz, ki jih sicer nimam rada!

Anonimni pravi ...

Lahko pa narediš kruhovo klobaso in maso zaviješ v alu-folijo ter daš kuhat. Pa pride čist OK. Kar vprašaj Zmagota. :)) Maja

Andreja pravi ...

Maja, hvala, bom poskusila!