ponedeljek, 12. marec 2012

pri frizerju

Čeprav zadnje mesece ne vidim velikokrat ogledala, sem se ob teh redkih trenutkih soočenja le odločila, da obiščem frizerja.Tudi večtedensko vnaprejšnje naročanje, kot je dandanes v navadi, mi ni domače. Zato sem se v zgodnjih jutranjih urah odvlekla do salona. In prepustila konjsko grivo strokovnjaku.
Kot vsakič, se tudi tokrat nisem izognila vprašanju: "A barvate se sami?".
Khm, "aha". Lase si znam pobarvati tako, da vedno naredim kakšen nenačrtovan pramenček. Pričeska je tako bolj pestra.
"A si puščate dolge lase?" Momljam ... "Aha, se vidi, da že dolgo niste bili pri frizerju?!"
"Aha", se spet zlažem. Ne upam si povedati, da sem obiskala frizerko v drugem frizerskem salonu nekaj tednov nazaj.
"A danes postriževa naravnost, ali želite še vedno imeti eno stran daljšo kot drugo"?
??? KAJ??? Še nikoli nisem imela asimetrično postriženih las. Vsaj ne po lastni želji.
Kakorkoli že ... Mojster je odlično opravil svoje delo. V prihodnje pa se bom potrudila ostati zvesta le enemu.
Frizerju namreč. :)))

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

pri kerem si pa bila tokrat

Anonimni pravi ...

sem bila pri bojanu :)