četrtek, 29. marec 2012

spomladansko čiščenje

Pri nas še vedno nič novega. Razen tega, da sem se prelevila v pravo gospodinjo. :) Kruhovi cmoki so tokrat uspeli. Golaž, ki sem ga pacala včeraj pozno v noč, pa je bil danes (po celodnevne potepanju) odličen.
V minulih dneh sem uspela tudi urediti tudi gredico. Na jesen sem dobila nasvet vrtnarja, da naj pred hudo zimo zaščitim sivko s smrekovimi vejami. Kar sem tudi storila. Aktivirala sem domače, oskubila polovico gozda, umazala avto in zaščitila sivko ter pušpan. Mesece sem čakala na sneg in zmrzal ter na pomlad zavlačevala s pospravljanjem smrečja. V minulih dneh pa sem dokončno obžalovala dobre namene. Na gredici so ostali samo kupi suhih vej, iglice pa so prekrile okrasno lubje. Moj je danes obrezal rastlince, sama pa sem poskušala odstraniti čimveč iglic in lubja ter prišla do sklepa, da nikoli več čez zimo ne bom gredice zaščitila s smrekovimi vejami. Pa če mi vse pocrka pomrzne, bom pa nove rožce kupila-bo ceneje in še manj zaje dela.

7 komentarjev:

Simona pravi ...

Super se sliši, kaj pa če bi še kakšno slikco tele gredice vidli :)

Andreja pravi ...

bom poslikala in dodala :) (saj ni nič posebnega, dela je pa preveč :) )

Simona pravi ...

IIIIII!

Anonimni pravi ...

waw kako je lepo,tega ni bilo, ko sem bila pri tebi nazadnje...kdaj že? haha no, pa sej itak pridem kamlu v bližnji prihodnosti...čakam, radovedno in vedno bolj neučakano... haha ti tudi?
res postajaš ta prava ;)
mi je všeč...
tamara

Andreja pravi ...

Tamara, včeraj sem pa rožce v lončkih presadila. Imam tudi 2 majhna kaktusa zate-vzgojila sama :) Ja, še malo pa se vidimo :))) Naučakana? Malo. :)

bojana pravi ...

Ja...kako lepo :)

Anonimni pravi ...

Lepo, a ne? Pa saj si/sta/ste se verjetno tudi fajn počitili po opravljenem delu. Maja