petek, 6. april 2012

:)

Končno sem se lotila pregleda, pranja in zlaganja otroških oblačil. Oblačil je veliko. Ni mi čisto jasno katera oblačila lahko kombiniraš. Ali kako se npr. odločiš za izbor oblačil. Meni tudi zgledajo vsi kosi podobne velikosti-vse je majhno.
In tako sem jamrala sestri ... 
Ona pa mi odgovori:
"Saj te razumem... Ampak potem je pa tako, kot s priročniki (Lonely planet) za tujo državo. Ko ga bereš na letalu preden prideš na destinacijo, ti ni nič jasno. Potem pa stopiš z letala, odpreš knjigo - in vse štekaš.
Točn tako bo, ko boš dobila bebo. Mogoče ne boš vedla vsega, ampak nekaj pač narediš-nekaj pač oblečeš, pa je :)))"

6 komentarjev:

Nives pravi ...

Js sm pa že kot mala punčka tokrat preoblekla vse moje doječke, da se mi zdi, da je itak logično kaj paše skupaj:).

Andreja pravi ...

Nives, saj to je bilo napisano malo za šalo ... :)

bojana pravi ...

ha ha mami Andreja... še všeč ti bo kombiniranje in preoblačenje, če bo le dete to dopustilo (večinoma tega ne marajo :().

Želim ti lepo pričakovanje :)))

Simona pravi ...

Hihi! Meni se je zdelo, da ji bo vse premajhno, potem sem ugotovila, da ji en samcat bodi prav vse ostalo pa pet številk preveliko :) Še vedno mi ni čisto jasno kako kombinirat, zato sem se odločila bodi, čez pa hlačke in ena majčka. Pajaci so ji pa itak še vsi preveliki... Kaj pa oblečt za ven pa še vedno ne vem... Me pa je vse res spomnilo na otroštvo in preoblačenje punčk, le da se tiste niso nikol pritoževale :)

Andreja pravi ...

ko bo čas, vas pokličem na pomoč :)

Anonimni pravi ...

I like it :) in ko pridem na obisk, ti bom stvar še malo zakomplicirala haha
lp t.