petek, 13. junij 2008

dežuje

Kako bedast dan ...

Začelo se je že zjutraj. V zgodnji jutranjih urah, ko sem našla pot do postelje, sem ugasnila budilko, izklopila mobitel (še vedno se najde kakšen korenjak, ki mi mora zjutraj nekaj "nujnega" sporočiti) in pri odprem oknu zaspala (svež zrak pa to ...).
Pozabila sem na rolete in jutranji sonček ter na glasne sosede. Errrrrr. Pod mojim oknom so imeli debatni krožek.

Rada bi šla malo ven. In že celo popoldne čakam, da poneha deževati.

...

Malo mi je dolgčas. Po drugi strani pa me čaka učni vikend. Hihi, že dolgo se nisem učila. Sem že malo pozabila kako je to.


Šla bi v kino. Nina???


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

draga?
tukaj sem:-)

... kaj je dobrega na sporedu?

Anonimni pravi ...

a sta šle?
meni se je včeraj tud stožlo po kakem dobrem filmu in kompaniji-ker je nisem našla; očitno je vse fuzbal totalno prevzel; sem si kar enga v domači siolovi videoteki prvoščla. enga plesnega...
pol me je melo, da b šla pa plesat :)
T.

Anonimni pravi ...

zal mi kino vceraj ni bil namenjen ... smo pa sle babe na pivce :)))
danes imam pa filmski dan ...