petek, 20. junij 2008

pa sem se poročila ...

Za mano je čistotaprava taborniška poroka. S prstani, šopkom, poročno obleko, umetnim oprsjem in VELIKO smeha.

Bilo je enkratno.

Ženin mi je bil določen. Dobra izbira (beri: edini dec na taboru), če mene kdo vpraša ... hihi Predporočna pogodba je bila "podpisana" in ustrezno zapečatena. Poroka je potekala ob tabornem ognju. Svatje pa so z nama uživali. Sledil je žur do jutranjih ur.


Najbolj simpatičen stavek "matičarke" pa je bil: "Skupaj za vedno - v dobrem in slabem, ... DO NASLEDNJE POROKE."


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

:) lahko bi kako slikco prlepla, sdaj veš nove joške...kdo jih je plačal, ženin? hahaha res je blo fajn... pa še za šopek se mi ni blo treba trudit, kar v roke mi je pršou ;) kaj že to pomeni? t.

Anonimni pravi ...

nisi postavila pravega vprasanja-kaj ze to pomeni?!
rajsi zacni mal o datumih razmisljat... zelo rada hodim po porokah ;-)