sreda, 11. junij 2008

veselim se počitnic



Odštevam dneve do počitnic. Priznam. Ne morem več. Izčrpana sem. Prejšnji vikend sem imela "možganski mrk". Še nekaj dela me čaka. Potem pa tečem svobodi naproti. hihi






Veselim se dopusta. Veselim se sončka. Veselim se morja. Veselim se potepanja po svetu. Veselim se žuranja. Veselim se teka. Veselim se spanja. Veselim se brezdelja. Veselim se podvigov na bližnji hribček. Veselim se ...


6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz bi se enkrat med počitnicami pridružla vzponu na Grmado. Za prvi maj smo šli na celjsko, pa smo malo zgrešil oz. smo pršl gor po eni čudni poti. Aja, pa čestitam za DM-ov tek. Maja

Anonimni pravi ...

hihi, cist mogoce, da si sla cez grmado do celjske :)))

Simona pravi ...

a že veš, kam po svetu te bo odneslo?

Anonimni pravi ...

ja-na kubo grem ...

Simona pravi ...

odlično!!!
Super se boš imela! Kdaj pa? Joj ko sem firbčna :)

Andreja pravi ...

čez 3 tedne ... začetek julija
že berem knjige ... ja, saj vem, da bo luštn ...

kar ne morem verjeti, da ti še nisem povedala ...