četrtek, 28. avgust 2008

toti Maribor

Izpit prijateljice mi je omogočil obisk Maribora. Po doooolgem času sem si spet ogledala štajersko prestolnico.
Mi je zelo žal, ampak mesta sploh ne poznam. Nekajkrat mi je uspelo najti pot do znanega shopingcentra. Tudi Lent sem že obiskala. Spila kavo nekje v centru. Veliko let nazaj pa sem doživeta Štuk. In to med tednom. Ko smo še študirali v Ljubljani. Še vedno se spominjam vožnje z vlakom ... hihi, bilo je zelo zanimivo.
Torej, Maribor. PREkrasen. Presenečena sem bila nad vrvežem ljudi v mestnem jedru. Trebušne plesalke so očitno zaustavile številne mimoidoče. Vodička me je popeljala po prelepih ulicah in mi tako razkazala vsaj delček mesta. Sama pa sem imela možnost pofirbcat (in se skoraj izgubiti) po eni izmed mariborskih fakultet.

Nekje (upam, da kmalu) v prihodnosti se želim izgubiti v Mariboru.


Ni komentarjev: