ponedeljek, 1. september 2008

septembrske sončnice

Že celo poletje pozorno spremljam rast "sončnic". Dve leti zapored mi dvorišče krasijo rumene rožce. Prvo leto s(m)o posejali poljske (visoke) sončnice. Drugo leto pa lepe in nizke. Takšne sem si zaželela tudi letos.

Nekoliko pozno (enkrat maja) sem kupila dve vrečki nizkih (20-30 cm), rumeno-rdečih sončničnih semen.

Ups. Nekje sem ga (spet) posračkala. Gredico mi namreč kazijo meter in več visoke sončnice. Brez cvetov.





Upam na rumeni september ... ;-)))


6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

boš pa fajn dihala, saj veš zelenje in kisik ;) učke boš počivala pa na čem (beri KOM) drugem :) t.

Anonimni pravi ...

če boš pridna, ti prinesem v pon. eno sončnico :-)

Anonimni pravi ...

saj sem bla :( a ja mogoče si mislila naslednji ponedeljek :) t.

Anonimni pravi ...

seveda ;)

Anonimni pravi ...

jaz bi tudi mel soncnice, ves andreja.... ce lahko? Z

Anonimni pravi ...

a si videl fotko?!
zeleno steblo z nekaj posušenimi listi ti z veseljem podarim ;-))))