sobota, 20. september 2008

Andreja&Bojana

sta tekli po ulicah Žalca. Prvič. In uspeli. Itak! ;-)

Organizatorji so pričakovali preko 1000 ljudi iz cele Slovenije. Morda je bilo krivo vreme. Morda pa tudi ne. Žal nas je bilo precej manj. Ali pa sem se uštela pri štetju. Na startu nas je bilo trideset. Morda tudi kakšen več.
"Tekmovali" smo v sklopu projekta Slovenija teče oz. Štajersko Koroškega pokala. Pet krogov (en krog-1150m). Kar se je izkazala za izredno suhoparno. Pa kako se je vleklo. Glede na to, da je Žalec prekrasno (drugače precej mrtvo) mestece, bi se dalo progo speljati tudi kako drugače. Če mene kdo vpraša ... ;-)
Že po prvem krogu in pol me je popadel smeh. Tahitri so me-kot za šalo-prehiteli. Po 1,5 krogu!?! Ko so me taisti prehiteli drugič, mi ni bilo več do smeha.

Ponosna sem nase (in seveda tudi na mojo Bojano)! Uspešno sva prisopihali do konca!


6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ja bravo!!!! ti si vsaj tekla, mene na kavču ne more nihče prehitet ;) no, edino U. v prestavljanju kanalov. t.

Anonimni pravi ...

saj se mi full fajn zdi...
samo...ko bi ti videla te divjake :-) in kako se me prehitevali, pri tem pa spodbujali-punce, še mal!!!
še sama sem tekla full hitrej kot sicer! juhej ;-)

Anonimni pravi ...

ja tudi jes sem ponosna nate in brez tebe že nebi šla...hvala za družbo in še kdaj. Drugače pa dobrodošle tudi ostale in ostali,lahko ste tudi navijači :)
Bojana

Simona pravi ...

bravi moji mali divjakinji! Mi pa v soboto na zupanov tek nekam prot kranju, je še kera za? http://www.omamljen.si/odvisnost/e-prijava-na-viii-zupanov-tek/prijava-posamezniki/

Anonimni pravi ...

bravo, bravo
tek je super proti izgorevanju v službi, to ti postane potem način življenja
maja

Anonimni pravi ...

maja, hvala
se strinjam ... ampak meni tek zelo pmaga v boju proti hrani ;-)

drzi se