torek, 16. september 2008

suši (zame prvič)

Auč. Zadnjih pet krožnikov je bilo preveč. :))))



Danes sem si privoščila kosilo v restavraciji Running shushi & wok. Bilo je zelo zabavno. S kuharskim mojstrom smo se posedli za "tapravo" mizo (beri: blizu kuhinje) in začeli s pojedino - "all you can eat" za 10 ojrov. Mimo nas je tekoči trak nosil barvne krožnike z okusno hrano. Oči so mi begale. Poskusiti sem želela vse. Bilo je tolikoooo (zame) "nove", drugačne hrane. Prvič sem okusila tudi sushi.
Žal. Ni mi všeč.V kitajski restavraciji se mi je ponavadi fino afnati se s palčkami. Tudi danes sem se nekaj časa matrala z njimi. Ampak lakota je huda stvar. K sreči sem na pultu našla vilice ... ;-))))
Na forumu sem našla nekaj kritik o omenjeni restavraciji. No, o hrani. Mah, men se je zdelo prav fajn (za nepoznavalko). Predvsem pa dobro. Priporočam!

P.S.
Boško, zdaj veš kam te peljem na branch.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

upam da ne bom dolgo lačen in kane prigarani soldi :)

Andreja pravi ...

jah, ko bo denar-bo pa tudi kosilo :-))) do takrat boš pa še lačen ;-)))