sreda, 10. september 2008

o denarju ...

Pred kratkim je padla debata o (nekontrolirani) rabi denarja. In nadzoru.
Sestrična (sestra ...) mi je predlagala, da naj si vsak mesec zapišem stroške oz. kam beži moj denar.
No, zakaj pa ne. Bom imela konec meseca vsaj približno predstavo kam (prehitro) odteka dinči. Prvih nekaj dni sem bila zelo pridna. Izdatke sem beležila do centa natančno. Konec tedna sem bila že malo lenčkana (nedosledna) in sem si pridno shranjevala vse račune (upam, da nisem po pomoti pobrala še kakšnega viška). Danes smo nekje na sredini drugega tedna. Moja denarnica pa je nabito polna. Računov.
In potem se čudim kako/zakaj denar beži od mene.
Po drugi strani pa vem, da ga ne jem, stran ga tudi še nisem vrgla (mislim dobesedno: prijeti denar in ga odvreči v (npr.) smeti) ... Večna neznanka.

Nikakor ne veljam za človeka, ki bi imel svoje finance čisto pod nadzorom. Na mojem bančnem računu obstajajo t.i. Andrejine luknje. So različne velikosti. Odvisno od meseca. Zelo težko jih je pravočasno odkriti in sproti zakrpati. Šele ko je luknja enormne velikosti, da me stisne pri srcu (in v žepu), jo je mogoče za silo prekriti z obližem. Sledi čas "zategovanjamošnička". To je čas velike "lakote". In kako se vleče. Čas (mesec), namreč. Včasih je potrebno počakati še kakšen mesec več, če je "neznanokam" odteklo preveč denarja.
Kdaj bomo že petega?! :)))))


5 komentarjev:

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

mislim, to ti je pa res motivacija ... hvala-za nič!

Anonimni pravi ...

sm na istem sam tud ne vem kam gre moj denar preprosto ga ni, ciao zmago

Anonimni pravi ...

ja nas je že več :)ta mesec sploh nisem opazla da smo bili 5. :) ja je bilo pestro poletje in - kar noče v + a kaj, je blo pa fajn...
bo pa počasi treba začeti poslušati naše najbližje device ;) tem dinarčkov nikoli ne zmanjka haha t.