četrtek, 24. september 2009

Mislim, da je bil kriv MoRa.KvAr.

Včasih sem kar malo jezna nase, da si dovolim, da me življenjsko nepomembne stvari vržejo iz tira. Včeraj sem se npr. počutila kot izžeta cota. Mislim, da so bili na delu čarovniki (Harry & co). Morakvar mi je izsesal vso energijo. Baje se te dni potikajo po Ljubljano. Ste opazili meglico?! hehehe
Mogoče je kriva vrnitev na fakulteto, kjer sem preživela sredin dan (v polni, klimatizirani dvorani brez okna), in neporavnani računi. Malo krivim (da ne bo pomote, za slabo počutje sem kriva sama, da si dovolim ... hehe, po Glasserju) tudi "velepametne strokovnjake", ki so med ljudi sejali sprenevedanje in neprevzemanje odgovornosti. Slabo organiziran seminar, ki pa je (na žalost) nuja, da se v naši ljubi Sloveniji sploh kaj premakne na področju posebnih potreb (nasploh). O strokovnih napotkih je bilo zelo malo povedanega. Veliko pa je bilo kokodakanja o denarju-kako ga ni. Kar lasje mi gredo po konci. Žalosto je tudi to, da vsako leto na podobnih (ali taistih) strokovnih srečanjih gledam eneiniste obraze, eneiniste kvazi strokovnjake. Ali slovenska države ne premore še kakšnega?! Da o dinozavrih na faksu ne govorim!!!
No, takšne stvari "kradejo" (MOJO) pozitivno energijo. Da o službi niti ne začnem ... Pa niso mulci tisti, ki so krivi za slabo počutje ...
Danes sem že boljša. Včerajšnji tek je pomagal. Zdaj pa že hitim novim zmagam naproti!!!

3 komentarji:

Tanja pravi ...

Sočustvujem.
Saj veš - delo osvobaja :)

Ej, a si ti že brala zadnji del HP?

andreja pravi ...

seveda sem ga že prebrala! a ti ga še nisi?

Anonimni pravi ...

haha vas je melo kar več takrat slab dan...kriva meglica ali mogoče res uno glasarjevo predavanje učinkovalo v obratni smeri :) t.