petek, 13. november 2009

stara sem

Zdaj pa res!
Prvi zelo očiten pokazatelj je spanje.
Ne morem več spati! Vsaj ne do poldneva.
Ob 8ih sem že pokonci.
V času službe pa mi ni panike dvigniti riti že ob 6ih. ZJUTRAJ!!!
Popoldanski počitek na kavču se zelo prileže.
Ko grem ven, na kakšno pivce, sem ob 11ih že pošteno zaspana.
Vse me nervira.
Nergam.
Vse mi je odveč.
Z lahkoto se skregam.
Brez koledarja vem kdaj je polna luna.
Rada se toplo oblačim.
Tangic (skoraj) ni več v moji omari.
Paše mi mir in tišina.
Jamram.
Kamot se zapletem v pogovor o zdravju. S katerim je vedno (večji) križ.
Skrbim za rožce. No, vsaj trudim se!
...
Pišuka ...

6 komentarjev:

Tanja pravi ...

Tiste o lahkem vstajanju ob šestih zjutraj mi pa ne boš prodala.
Tudi če se staraš, si še vedno Andreja - trpiš ob zgodnjem vstajanju (četudi manj, kot si v preteklosti)

:))))))))))))

andreja pravi ...

ja, no ...
imaš prav :-)

Anonimni pravi ...

ma nisi stara...draga moja le bolj modra, una leta k je vseeno kaj in kako samo da je žur si prerasla...uživaš v lepem, v ugodju,...iščeš kvaliteto...samo lej, da ne boš prepicajzlarska :) veš kje haha kakšna nepopolnost more bit...popestri vsakdan :) t.

Anonimni pravi ...

Tanja, Andreja je mislila, da ji ni težko vstati ob 6h zjutraj, če gre dost kmal spat. To je pa malkrat.:)

Lp Lea

andreja pravi ...

seveda nisem PREstara ... hehe nikoli :-)

maja pravi ...

eh, jaz pa mislim, da je to sam panika tiste 3-ke pred ničlo, sej boš kmal pozabla na to - sami moremo dajati mladostni videz