sreda, 20. januar 2010

vesela ... kar tako

Vesela (in zadovoljna) sedim na kavču. Pred TVjem. V pižami. Nabijam musko. Vsake toliko časa poškilim na 24kur. Sem firbčna. Zanima me, kaj se dogaja po svetu in doma. In, ali bom zjutraj videla osmojen trojanski predor. Kaj bo prinesla vremenska napoved ... (Ja, da grem spet smučat. Če mi še to zimo rata kupiti buce, pa se grem z veseljem tudi malo sramotiti z bordom.)
Vesela, ker sem doma. Ponavadi imam nesrečo z zastoji. Če se le da, mi rada, da se znajdem ob nepravem času na nepravem mestu in obstojim nekje sredi dooolge kolone. :-)
Vesela, ker mi je danes uspelo uloviti sonček. Sem tekla. V novih patikah. Opa! Tokrat sem se odločila za Adidas. Težko se poslavljam od starih Reebokic. Bomo videli, če se bodo tudi nove tako dobro odrezale in odtekle kakšen polmaratonček?! Hehe, bomo videli. Poročam.
Vesela, ker se grem jutri malo potepat. Mogoče pade Bled. Čeprav mi morje tudi diši. ;-)
Vesela, ker je pred mano vikend. Upam, da me popade kakšna delovna vnema! ;-)

2 komentarja:

Tanja pravi ...

Lepo:)

Moram pa dodat, kar sicer tud sama veš - da te delovna vnema na popade kar sama od sebe, ampak boš mogla kar sama podkurit, če boš hotla, da se bo kaj vnelo.
žal.

bojana pravi ...

Joj Tanči, ta je taka čist tvoja...motivacijska... sej veš hudič je, ker maš prou. Mi si pa še kr pesek mečemo v oči.

Andreja, kaj dela sonček, a? Kr pokat začnemo od energije.
Pa lep dan še naprej:)