petek, 29. januar 2010

ledenaKocka



Mislim, da sem se spravila na smučke enkrat v srednji šoli. (Nesrečnih začetniških spustov pluženja na sosednjem hribčku ne štejem.) Vsako zimo je (bil) užitek po beli strmini večji. In v teh nekaj letih mi je smučanje postalo užitek. Nor občutek se mi je spustiti po strmini. Tako vsako zimo komaj čakam na novo smučarsko sezono. (Pri tem pa držim pesti, da se sneg ne obdrži na cesti!) Pa daleč od tega, da sem kakšen profi. Nekako mi uspeva, da se obdržim na dilcah.
Zdaj moram pa samo še najti kakšen recept proti zmrznjenim prstom na rokah in na nogah. Še vedno se mi odtajajo. ;-)
Mater je (bil) mraz!, ... nikjer ni tok mraz, kokr je mraz pr nas!
O bordanju (po riti) pa drugič ...




5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ja kar grelce si morš nabavit :)t.

Unknown pravi ...

Meni so enkrat tako roke in noge namrznile, da sem po pol ure mogla nehat smučat, šla v kočo in jokala kot dež od bolečin, da je popustilo. Sem šla potem takoj boljše rokavice kupit. ;)

Anonimni pravi ...

Srčnica vse reši, jaz jo imam vedno na smučanju, pa 1 dl domačga šnopsa notri :):), pa še pred streli lovcev varuje.

lp, iztok

andreja pravi ...

iztok, hehe, mi je res manjkalo mal smopska ;-) bod vedela za drugič! ;-)

Unknown pravi ...

;) hihi