ponedeljek, 1. februar 2010

Rulam

Ruuuulllammm. Hehe. Noro lep ponedeljek sem preživela na Golteh. Na SONČKU. Na deski. In v novih čevljih za deskanje. Jako pomemben podatek, saj so bili lanski za veliko številk preveliki. Vsakič ko sem padla, sem najprej pogledala, ali so čevlji še na nogah. hehe
Današnja prva runda ni bila ravno rožnata. Vse prej kot to. Tako slabo mi je šlo, da sem mislila koga z desko po betici. Najprej samo sebe, kaj pa sem si namislila, da rabim malo popestritve na smučišču. Zapletlo se je že pri vezeh. Nič hujšega.Torej, prvi spust je trajal dooolgo. Padec za padcem. Veliko čas sem preležala. V snegu. Jezna sem se pobirala. In se bodrila. Nič kaj prijazne besede niso prihajale iz mojih ust. Iz ušes mi je pihala para. Na koncu sem hotela že odnehati. Al pa iti vsaj na kavo. Fino so me začele boleti še mišice. "Ali mi je res treba tega?", mi je skos švigalo po možgančkih. ;-)
Enčink (beri: fejst!!!) sem pa le trmasta. Zato sem si besna oprtala bord pod roko in se podala v boj. Drugo rundo sem naredila že kakšen zavoj. Bilo je bistveno manj padcev.
Vsako vožnjo je bilo bolje.
Ena pupka mi je celo rekla, da mi gre super, in da me bo gledala in se učila. Glede na to, da sva se obe šele učili. Opa ... ;-) Uf, kako se mi je pa fajn zdelo.
Še vedno deskam precej počasi. Bojim se hitrosti. Ne znam še pravilno pasti. Sem mojstrica v padcih čez bord. Znam tudi narediti trojni obrat z ritjo naprej in pristati v kakšni smreki. Ali pa iskati sneg za spodnjicami. hehe
No, na koncu sem že tako suvereno ovinkala, da sem si drznila
dat v en uh mal muske. Drugo uho pa je bilo na preži za norci, ki so prihajali za mano. Za dva norca (začetnika) je vedno premalo prostora na progi. ;-)
Še vedno ploskam z ritko! Jupi! Danes sem Rulala na deski!!!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Andreja, carica si!
Spoštujem tvojo trmo;). Vreme je pa blo, vreme...Sem si kr mal spočila oči...Lp.Nuša

bojana pravi ...

Itak kdo pa ne, če ne Četinka...tud jes bi nej bla, pa mislim da ti, kar se tiče vztrajnosti in poguma ne sežem niti do gležnja...vsaj ne na snegu in snežnih vragolijah.
Sem zelo vesela, da lahko sneg samo kidam...rajši jes njega kot on mene, hi, hi, hi ;P

andreja pravi ...

hehe
trma sem, seveda ;-)