nedelja, 14. februar 2010

SUNfreak

Enčink zaspana. Enčink utrujena. Enčink nasmejana. Enčink zaljubljena.
Očara. Vedno znova. Mali fakin. Mali princ. Bjondo. Bodoči lomilec ženskih src.


Po belem, mokrem, j. tednu sem pobegnila na toplo. Na Primorsko. Kjer je sijalo sonce (jp, definitivno sem oz. postajam SUNfreak). In ni bilo snega. Na pločnikih ni bilo brozge in ledu. Z vozičkom se je dalo sprehajati.
Malo sem se spočila, naklepetala, potračala (!!!), pocartala vse otročke (ok, samo dva sta bila-princ in prelepa "čarovnica"), objela prijateljice in bivše cimre (ki jih nisem videla že celo večnost).
Prvič v življenju sem jedla pico z ocvrtim krompirčkom. Skoraj videla pustno povorko v Ilirski Bistrici. Zaspala sredi pogovora. (pa niti še ni bilo tako pozno). Se zbudila pod vzglavnikom. Kafetkala! Prišla domov z novo frizuro.
Za mano je definitivno vikend, ki kliče po ponovitvi! Ivana?!

2 komentarja:

Tanja pravi ...

Kak ste pa fajne!!!

Ivana pravi ...

Andreja, sem takoj za!!! Tokrat, upam da, celo prej kot v dveh mesecih (bi bla vseeno mal svetlejša ;-); tako da bova kr konc marca že spet z novima frizurama). Komot pa ponoviva vajo tud brez obiska frizerja. Sam da greva na sonček. Kavo. Čvek. Obisk prijateljic in princev ter princesk. DOGOVORJENO :-)!