nedelja, 21. februar 2010

danes 52


Kičasta Nedelja. Tako kičasta in lepa, da bi bil greh, če je ne bi izkoristila. Sem imela kar malo slabo vest, ker sem se zjutraj toliko časa obirala v postelji. (pa kaj, mi pač manjka malo spanja)
Nartabuljše članice naše familije smo jo tako mahnile na sosednji hribček. (kot ponavadi). Malo smo gazile po snegu. Malo po blatu. Sonček nas je božal. Božal po obrazu. Po laseh ...
Žal pa nismo bile edine, sonca željne, pohodnice. Še nikoli nisem hodila v gosjem redu na hrib. In to kar nekaj časa. Ozka potka in sneg sta mi onemogočala, da bi vklopila žmigovce in prehitela polžke pred sabo. Nene, ne maram gužve. Danes je bilo toliko ljudi, da sem brez slabe vesti nehala pozdravljati že nekje na sredi poti. hihi
Saj zdaj bi z veseljem rekla, da sem si napolnila baterije za nov garaški teden. Pa ne bom! Bi lagala. Še bi bila doma. In imela počitnice. Ah, saj bo maj hitro tu. ;-)

2 komentarja:

Saša pravi ...

najini današnji objavi sta si pa sila podobni:)

andreja pravi ...

hej saša, sem videla, da sta uzivali! me smo bile pa na homu! ;-)