nedelja, 3. januar 2010

Moj Kuhar

Ja, imam svojega čistotapravega kuharja (in prijatelja!!!).

Danes sem bila povabljena na fensi večerjo (ne prvič v življenju; prvič letos!).

Pripravil mi je tartufe in lososa. Obožujem pašto s tartufi. Poudarek je na tartufih! Njami. Pri lososu se pa ustavi. Ima pač vonj. In okus. Ki mi ne prija. Žal. Tudi morski list ni ravno moja omiljena hrana.

Ampak tartufi … njamiiiiiiii

Pa šampanjec in sablja … vedno zažgeta ;-)

… in fajn družba … of course!





4 komentarji:

Saša pravi ...

sma mele danes očitno podoben program. kuharsko razvajanje delux ob šampanjcu:)

Simona pravi ...

super je tole videt! Lahko pa drugič jz pridem pojest ribe, ker pri meni strašno visoko kotirajo :) Sem pa vesela z vse vas, čeprav je bil včerajšnji program kavč, robci, čaj :) Pomoje danes po službi nadaljujem :)

andreja pravi ...

Simona, dobiš moje ribe ;-) zmenjeno!

Anonimni pravi ...

waw jst jih pa še nisem provala :) lepo te crta ta tvoj Z. :) kar privošči si! t.