četrtek, 30. december 2010

dopust

V času prisiljenega dopusta sem imela v planu počitek. Pa malo poležavanja, pa počitek, pa veliko spanja, pa ... pa sem toliko na terenu, da komaj dohajam samo sebe. :) En dan v Bovcu, drug dan pa že na smučišču v Avstriji. Zato sem zjutraj ob kavi sklenila, da se vrnem nazaj v posteljo, pod toplo odejo in tam tudi ostanem. O bombi, ki je odjeknila v kuhinji, opranim perilom v pralnem stroju, kupom cunj, ki čakajo na likalnik, prahom, ki se pridno nabira po kotih, pa ne bom izgubljlala besed. Samo zaželela si bom, da se vse pospravi in zlika. Mogoče pa dedek Mraz prinese kakšno darilo.
Drugače pa ne morem verjeti, da je leta že konec. Premišljujem, če sem zadovoljna. Če je bilo uspešno. Ali sem uresničila zastavljene želje. Zaključim lahko, da je bilo leto izredno lepo. V dvoje. Ne bom si lagala, da sem uresničila vse zastavljene cilje. Še manj pa, da je bilo lahko. Upam, da si bom leto 2011 vzela bolj na easy. :) Vsem pa želim leto brez skrbi, toplih objemov in smeha!

Ni komentarjev: