torek, 21. december 2010

lučke



Komaj včeraj mi je uspelo v miru si pogledati lučke, ki krasijo "moje" mesto. Vam povem, men je všeč. Prvič sem namesto kuhančka pila tekilo z ananasom. Njami, in kak hiter prime. :)
Ker je bila ura že pozna, sem zamudila drenjanje radovednežev okol štantov s kičem in ostalimi kapami. Tudi nekega pretiranega drenjanja ni bilo okol štantov s pijačo. Ko sva prišla do tržnice, je bilo že vse pospravljeno. Tu in tam se je slišal še glas harmonike. Prvič sem se tudi sprehodila čez mesarski most. (Men je všeč! In to zelo!!!)
Nekje ob Ljubljanici, med mladimi, ki so srkali kuhano vino, sem našla še tri Savinjčane. V bistvu žlahtnike-Leo, Iztoka in Nives. Tako da tole objavo (s fotkami) posvečam njim-mojim zvestim bralcem. :)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Fajn je videt Ljubljano okrašeno z lučkami!

Lp Lea

Nives pravi ...

Še boljše pa kak kozarček spit;)