sobota, 18. december 2010

po snegu

Že meseca oktobra sem se znebila zlizanih letnih gum in obula konjička v nova zimska obuvala. Uf, kako vesela sem nad to (dobro) odločitvijo ponoči. Moj konjiček se je z vsemi štirimi držal ceste. Včeraj sem bila "na Jankoviču". Vremenska napoved mi je bila znana. Zato sem se psihično pripravila na zasneženo cesto.
Za mano je dolga nočna vožnja. Po zasneženi avtocesti resda nisem šibala, ni bilo pa neke panike. Do Blagovice. Kjer je bila cesta precej čista. Najprej se mi je zdela splužena cesta malo sumljiva. Ampak glede na izkušnje, ki sem jih pridobila v zadnjih letih, se nisem preveč obremenjevala. Dokler nisem dohitela kolone. In dveh vzporednih plugov. Jao, bože, pa smo šli 30 km/h do Vranskega. Končno sta sta se pluga umaknila (nikol mi ni prav), sem se kmalu znašla na zelo prometni AC. Kolona je bila neskončna. Sredi noči. Osebni avtomobili smo po jajcih vozili na voznem pasu, in po desni so nas kot za šalo prehitevali tovornjakarji. Narobe svet. Mislim, da sem podrla osebni rekord v času vožnje LJ-CE. Dobri dve uri je trajala nočna vožnja po snegu.

Ni komentarjev: