sobota, 31. maj 2008

gredičkanje

Pa sem spet okopavala. Mojo Tanjino gredico. Imam hiperrastoč plevel. Po lastnici. Poznano?!

V zadnjem času (beri: v zadnjih desetih letih) nisem bila pogosta obiskovalka vrtov ali gredic. In današnje urejanje gredice, ki se zgodi zelo, zelo redko, moram takoj ovekovečiti na blogu.

Zdaj moram samo še malo pojamrati. Boli me hrbet, mogoče bom dobila kakšen žuljček ali dva, daljni in bližnji, poznani in manj poznani sosedje so me prišli pozdraviti. Čisto po naključju so šli "mimo". Kao. hihi Z mano so delili modrosti o urejanju gredic, negovanju rožic ... O čemer nimam pojma. Se pa učim. Ampak zelo počasi. Ko mi je prijazna soseda ponujale neke žametne rožce (imena si nisem zapolnila), sem pridno kimala, saj nisem imela pojma o katerih žametnih rožcah govori. Še za polovico rož, ki rastejo na gredici, nisem sigurna ali so res rože ali je to zel. Kaj šele, da bi znala katero poimenovati. Rožco namreč.

Posejala sem še sončnice. Upam, da pride katera ven. :)))

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

sigurno pridejo ven:-)
Le ogovorit jih moraš ko greš mimo:-)))) Bojda pomaga (še ena modra iz 'sosedskih' nasvetov)

Anonimni pravi ...

sem kupila nove sončnice ... se lepse :))))

Anonimni pravi ...

Ej, zdej si pa že ravo kmečko dekle. Najprej tulipani, zdej ša še sončnice. Pa še rata ti vse.
Kdaj boš pa začela kleklat ali pa štrikat? :-)
Pa sej se malo hecamo.
Kr tako naprej.

Anonimni pravi ...

hehe, ja ja, tud jaz se spreminjam ...
danes, npr, sem pokonci ze od osmih-kar je zame zeeeelo zgodaj ... kaj naj recem, hude sanje :-(