nedelja, 11. maj 2008

Lepo je

preživeti še en vikend na obali.

Ankaran.


Sobotno popoldne sem preživela v Piranu. Sonček in kavica tik ob morju. Balzam za moje živčke. O, kako je prijalo. Takšnih svari se enostavno ne naveličaš. No, vsaj jaz ne. Našlo se je tudi nekaj korenjakov, ki so se veselo namakali v morju. Brrrrr, pri 16°C.

Danes, za konec, pa sem nabrala še malo energije za delovni teden. Portorož. Promenada. Hi hi, pa še očke sem si spočila. Seveda pa ne smem pozabiti na fajn družbo.

Ja, seveda že vlečem surlo. Jutri bi še ostala doma. Se mi zdi, da se me nekaj loteva. Ne, ni lenoritis. Res malo šmrkam ... :))))


4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ojla!

Ti pa res uživaš. Sam ne razumem kaj to pomeni, ko imaš link pri besedi družba in me vrže na opuščen Ninin blog.

Pa drgač kak kaj? Mormo se kaj videt! Glede na to, da si zelo mobilno, pokliči ko boš imela čas!

Lp Lea

Andreja pravi ...

ja, z nino sva se malo potepali-ti povem na kavi...

Simona pravi ...

JEJ UŽIVAČICE!Sej prov da si malo privoščite!

Anonimni pravi ...

no, v bistvu sva imeli delovni vikend. btw - bilo je super!!! pa se malo sva uzivali. Mene Piran VEDNO nabije s + energijo :))))))))