nedelja, 25. maj 2008

v branju

Smešno. Pot do knjižnice mi uspe vedno najti, ko je v mojem življenju največja gužva.

Dela imam čez glavo. Če bom pridna, mi uspe do junija vse opraviti. Kje so šele kakšni načrti za dopust?! Tudi za to si bom mogla najti čas. Ampak o tem drugič.


Takrat se slučajno znajdem v sosednji ulici. In ne morem se opreti klicu knjig. Pa sem šla v knjižnico samo za trenutek. Samo vprašati sem hotela, če mogoče imajo "
mojo" knjigo, ki jo želim prebrati. Ja, itak, da sem prišla ven s polnim naročjem knjig. hihi

Prelep, sončen vikend sem preživela za računalnikom. Delavno. Tri zanimive, zame precej debele (in z drobnim tiskom) knjige, pa so me potrpežljivo čakale v spalnici. In v soboto zvečer sem kar precej zgodaj končala z delom, z veseljem zaprla računalnik in tekla prvi knjigi naproti.

Se mi mudi ...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

vem kako to zgleda :)
fajn! mislim, da si bom tud jst zdaj prvoščla mal branja. kaj če bi začela kar s tvojo-dvojčici? a mi jo posodiš? pozdravcek t.

Anonimni pravi ...

seveda ;-)
ugani kaj grem delat?!
ze tecem v posteljo s knjigo v roki ...