petek, 30. april 2010

morček

Mooooorje.
Zaljubljena.
Nutelca za zajtrk in pivička na plaži. Kopanje (no ja, samo namočila sem se, pri tem pa nečloveško kričala) v premrzlem morju. Jedla najboljše čevape EVER!!! (resno!!!) Rolala po nudl kampu.
Spoznala radosti zdravja po 30em (hihi).
Še vedno zmagajo jutra na terasi s pogledom na morje in šalco kafeta v roki.
Rada imam počitnice!

Tanja in Zmago sta prekolesarila skoraj pol Istre. Naredila inventarni popis oljk v okolici Poreča. Spoznala pastirja in njegove ovčice. Poiskala apartma z najlepšo teraso. (za kar sem hvaležna)
Skratka, ni nam bilo hudega!

6 komentarjev:

Simona pravi ...

OH kako lepo se sliši! Pasje pozdrave iz Ljubljane, ki pa je na srečo v tem času prijetno zelena.

Saša pravi ...

pa valjda niso ljudje že zdaj slečeni in kampirajoči v nudističnih kampih?!?

in kaj si delala ti, ko sta Tanja in Zmago z bicikli dirkala okrog?

Anonimni pravi ...

o kako smo še kar skrivnostni haha nekateri so dirkali z bicikli, drugi pa ste .... hahaha
mi2 tud na biciklih a dirkava bolj počas, ker vsepovsod hudi klanci a se ne dam...prekolesarla vse gore tja do bosne...sva pa v cavtatu pol si prtedstavljaš...švic, švic a dobro dene haha no sej poležavava tud pa se mastiva s čevapi...še do neta sem uspela, saj veš je treba počas nazaj v realnost :) jutri popoldan proti domu...a dans je še cel dan in jutri še pol juhu haha papa t.

andreja pravi ...

ona dva sta biciklirala, jaz pa rolala ;-) ... khm, v dvoje (opa) :-)
Saša, ja ljudje so že nagi in "delajo" ;-) (enemu g.sem lahko preštela vse dlake na riti, ko je bil sklonjen in nekaj delal hehehehehe)
tamaruška, uzivaj(ta), se (pre)kmalu vidiva

Anonimni pravi ...

Brbrbrbr... v dvoje :) ?!? Aha aha, kaj je zdaj to?

lp, iztok

andreja pravi ...

izi, pridi v soboto na pivo, povem več! ;-)