nedelja, 9. maj 2010

prve težave

Glede na to, da že celo jutro lenarim, kafetkam, firbcam, se delamdadelam ..., lahko še malo potračam. O ...
O teku in prvih tekaških poškodbah.
Šele po 3 letih tekaških podvigov si končno znam (vsaj mislim tako) kupiti patike za tek. Takšne, ki so celo prave velikosti in ne puščajo podplutb pod nohti (tekaški nohti).
V zadnjem letu sem si namreč kupila kar dvoje. Prve so občutno premajhne za tek. Sicer lepe (čist po babje) in s fajn blaženjem. Za tek pa popolnoma neuporabne.
Pred kakšnim mesecem sem si "malo" poškodovala ahilovo tetivo na desni nogi. O nastali tekaški poškodbi sem veliko prebrala, dobila kar nekaj koristnih nasvetov (med drugim so mi svetovali masažo) in celo nekaj dni počivala. Bolečina pojenja. Pišuka, misel, da ne bi mogla več teči, četudi bi bilo to le začasno, me je pošteno prestrašila.
Po novem se tako pretegujem in raztezam. Velikokrat na to še pozabim. Ampak se trudim. Teka ne dam!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

tekaške poškodbe, ...ko me je zapustila bolečina v tekaškem kolenu, se pojavi tekaški kolk haha jao bože in šport naj bi bil koristen za zdravje...če verjameš :)
samo kaj, ko brez ne moremo a ne? upam, da dans nisem pretiravala, ker jutri podvig na grad...prideš tud, če s fraj? lp t.

andreja pravi ...

ne, seveda ne pridem :-) bom pa v mislih navijala za vas. mi je kar malo žal, da me ne bo. ker je res super! uzivajte!

Saša pravi ...

zgleda, da visi prekletstvo nad tekaškimi podvigi v vaši familiji..

ne daj se!