sobota, 15. maj 2010

razočarana



RAZOČARANA! Čeprav sem bila opozorjena, da se je prvotna zasedba Lord of the Dance upokojila že davno, sem vseeno pričakovala VEČ.
Na oder so mi poslali (dobro) imitacijo Majkla F. Fant je bil kakšnih 20 let mlajši od "tapravega" Majkla. No, saj na odru ni bil švoh. Pravzaprav je bil fenomenalen. Ko se je prikazal. Žal premalokrat.
Vmes sem se dolgočasila s pevski nastopom xy pevke. S povprečnim glasom je odpela nekaj "domačih". Simpatično, ampak prav nič posebnega. Če bi si zaželela nastop pevke, bi kupila drugo vstopnico.
Vtis so pustile tudi falirane balerine, ki so v copatkih (!!!) poplesavale na odru. Vsake toliko so dvignile nogo in zamenjale outfit. Bah. Precej neizvirno in dolgočasno.
Pričakovala sem spektakel. Domov pa prišla z nosom do tal.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ja original je le original ;)
bi se mogla do Krja zapelat na Mi2 in Dan D, da b si popravla večer -blo super kljub vetru, ki je neumorno pihal ;)
lp t.
(a ja, bosta lahko z R. podebatirali, jo je mož pelju)

Andreja pravi ...

radika se strinja z mano! ;-)