sobota, 15. maj 2010

zmagovalka!

Za mano je še ena 10ka! Jupi! Tokrat mi je uspelo priteči na cilj pod eno uro (0:58:20)! Kljub zelo, zelo slabi napovedi, je bilo super. Ni deževalo, kar je najpomembnejše! Vetrič me je hladil. Ljudje (za spremembo) niso cepali kot muhe.
Še vedno pa sem pred tekom nervozna. Ko sem se danes zbudila, mi je srček skoraj ušel, tako je tiktakal. Zaradi zaspanca, ki je bil še komastricatoma in je potreboval dobre pol ure, da si je poštimal frizurco (in še kaj), ko naj bi ga z Ivano pobrali, nisem imela do starta niti časa za živčnost. Posledično sem tudi ostala brez majčke. Spet. In spet bom preveliko dobila po pošti. ;-)
Navijaška skupina je bila super. Pridno je trpela moje čustvene izbruhe. Še bolj pridno pa so me spodbujali.
Prosto si na startu ne morem pomagat. Nekaj časa sem na robu solz. Nekaj časa se smejim. Potem dobim kurjo polt. Sledi poskakovanje. In trepljanje Zmaga. Ta si ponavadi prisluži črnico na rami. Če ostane še kaj časa, pa vse še ponovi.
Med polmaratonci je bil tudi Pahor. Ql! In zdi se mi, da je imel zelo dober rezultat.
Sama pa sem obrala že preizkušeno taktiko. Tokrat sem si izbrala širokorameno žensko, ki sem jo pridno "zasledovala". A na koncu prehitela!

Organizatorjem je tudi letos uspelo očarati publiko s spustom balonov v obliki rdečih src ob startu. No, res ne vidim razloga zakaj se ne bi drugo leto spet vrnila v Radence. Ivana, Zmago?

4 komentarji:

Ivana pravi ...

Andreja moja! Še enkrat ČESTITKE in kapo dol!!! Carica si! Res!
Prav lepo je bilo biti s tabo. Tako pred startom, še bolj pa na cilju. In s teboj (že drugo leto zapored) deliti vse te lepe občutke. Veselja, nervoze, treme, sreče. Predvsem pa zadovoljstva ob (ponovnem) uspehu. Tokrat še boljšem.
In tudi jaz ne vidim razloga, da naslednje leto spet ne ponovimo.
Mwa ***

Anonimni pravi ...

ja stara moja svaka ti cast tud ti si prsla pod eno uro

Anonimni pravi ...

BRAVO!!! trema odveč, si že pravi profi :) t.

andreja pravi ...

hvala, hvala!