ponedeljek, 24. maj 2010

plevel in rožce

Kadarkoli že se spravim urejat nekaj metrov gredice, ki mi je včasih prav odveč, mi je (skoraj) žal, da se je ne lotim večkrat. Ponavadi čakam na dež, da lepo zmoči zemljo, potem čakam na sonček, ker v dežju pa res ne morem okopavati. Tako mine več tednov, plevela pa je več kot rož.
Med okopavanjem me sosede vedno zasujejo z nasveti. Tako bom letos sadila ene (?) rožce, namesto nizkih sončnic, ki na moji gredici vedno zrastejo dva metra in več. ;-) Baje lepo rastejo celo poletje. Z njimi pa ni dela. Kar je bistveno! Meni še zalivanje ne gre od rok. ;-)
Seznam opravil - "kaj na bajti je še potrebno narediti" - je vsak dan daljši. Poleti imam v planu pleskanje. ;-)

2 komentarja:

Saša pravi ...

sej mogoče samo js ne štekam..
ampak v kaki povezavi je fotka moškega hrbta s tvojo gredico?

ko bo kej zraslo, pa le prilimaj fotko rož, da bomo vsi zavistni, ker ti lepo uspevajo.

andreja pravi ...

Saša, ja, tega tipa križ boli, ker je pomagu ženi na vrtu!!! pol se je pa še ponudil, da jo bo fino zmasiral (zgoraj brez)! ;-) hehe