sreda, 9. junij 2010

čisto malo ponosna

Nič kaj rada ne priznam, da nisem ravno (izvrstna) kuharica. Pa saj ne, da bi si to tudi želela postati. Ampak stvari se spreminjajo. V nedogled pač ne bomo hodili na kosilca v gostilne. In moji kuhinji tudi nič ne manjka. :-) No, mogoče kakšen meter pulta, zajemalka, nož, odpirač, vilice, prijemalka ...
Oni dan sem se tako preizkusila v kuhi kosila. In uspela. Kuhinje nisem zažgala. Mesa tudi ne. Omaka je bila okusna. Še z juhco in solato sem postregla. No, samo pri količini sem se malo uštela. Namesto za dva, sem skuhala za 4 osebe. ;-)
V planu imam nadaljnjo vadbo. S poudarkom na preprostih, okusnih jedeh, z meskom seveda. ;-)

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Za katere 4 osebe pa? :)

Lp,iztok

andreja pravi ...

hehe, sem pač mal falila :-)

Nives pravi ...

Drugič se rešiš tako, da še koga dodatno povabiš na kosilo:).

Saša pravi ...

in kaj je rekel tisti, kateremu si kuhala? :)

andreja pravi ...

@nives-kosilo je bilo samo za 2 (opa)
@saša-itak, da je pohvalil (saj ni imel izbire) hehe

Anonimni pravi ...

@Nives: Ja...ja saj jaz sem tak mislil, da je še koga povabila. Lahko bi, ne? :) Saj veš...skuhati kosilo za še za tista dva k misliva ni slabo. Prinaša + točke :)

Lp, iztok

andreja pravi ...

Iztok, ti se kar hecaj... ;-)

bojana pravi ...

No glavno je to, da je Andreja začela kuhat...le kakšen motiv jo je prepričal v to???? Kakor koli, lepo...aja Andreja, veš tudi jes skuham skoraj vedno (pre)več, kot pa premalo, pa že dolgo kuham. Nč se ne sekiri, sicer pa vaja dela mojstra :)

andreja pravi ...

danes spet kuham/kuhava ;-) upam, da ne bom jedla pašto še cel mesec ;-))))