petek, 18. junij 2010

KulturaPaTo ...

Cela naspidirana sem že nekaj čez deseto nestrpno pričakovala "nagce".
Okrog enajstih me je začelo že pošteno zebsti (in tresti).
Okrog polnoči sem si želela samo še tople postelje.
In "kir" škandal ... Med pavzo sva se uspešno prebila do piva. But ... v petih minutah ga je bilo bolj težko spiti. Sploh z užitkom! Redarji pa so bili zelo strogi in dosledni (!). Niti kapljice alkohola ni prišlo v notranjost Križank! :-(
Pa kakšno uro in pol je bila predstava predolga.
Če bi izpustili nekaj dolgočasnih prizorov, in celotno predstavo skrajšali na uro in pol, potem bi vam priporočala ogled glasbene komedije Do nazga!
... pa še (mojega) Vida ni bilo! :-(((((

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

živjo!
Vida boš lahko vidla 27. 8. ob 21.00 v Žalcu, ki bo stand up, kjer bo tudi moj sošolec Klemen Mauhler. So pa strogi v Križankah. LP, maja

andreja pravi ...

Maja,HVALA!!! super, bom vidla Vida ;-)))