torek, 26. oktober 2010

kava v zlati šalčki




Spet sem pospravljala. Tokrat "dile" (podstrešje). Našla sem kar nekaj starih knjig, slovenskih klasik, ki po izgledu sicer ne sodijo v novo dnevno, po vsebini pa vsekakor. Spet kupčkam in hrčkam. Mogoče je alternativa kakšen antikvariat.
Našla pa sem tudi kičaste kavne in čajne skodelice. Dvomim, da jih bom uporabljala. Ampak zaenkrat še nimam srca, da bi jih dala od hiše. Še prej te povabim na skodelico kave.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

iiiiiii fulll so lepe vsec so mi to pa nikar ne zavrzi z.

Saša pravi ...

a se hecaš!?!
te zlate kava šalce so mega!
da jih ne bi slučajn stran vrgla...

Andreja pravi ...

ok, ko bom v fazi, vaju pokličem in vama podarim šalčke :)

Saša pravi ...

ooooh, prekrasno!
vesela sem tudi samo ene:)

bojana pravi ...

sam so pa res lepe, čeprav so zlate

Anonimni pravi ...

Vaše zlate šalčke so prekrasne! Če jih še mogoče imate, sem zainteresirana za nakup. Moj mail: poletna1@gmail.com
Lep pozdrav!