nedelja, 24. oktober 2010

zmagovalka!

Še ena osebna zmaga je za mano - 2:12:38 !!!
Že drugič sem premagala 21ko na Ljubljanskem maratonu! Letos sem pritekla v cilj z bolečim kolenom in nekoliko slabšim rezultatom kot lani.

Po novem se bom morala resno spoprijeti s tekaškimi poškodbami. V petek se je
hecal prijateljortoped, da bo stal v ciljni areni in delil svoje vizitke. Danes, ko nas je bilo kar nekaj šepajočih HerFlikov, se mi ideja ni zdela več tako smešna. :)))

Lansko leto sem nekaj sanjala, da bom preteka 21ko v dveh urah. Žal nisem dosegla želenega rezultata. Ampak
bat, drugo leto se bom ornk pripravila. Letos sem bila prava šalabajzerka, kar se priprav tiče. Škoda!
Še vedno pa sem vesela glasnega navijanja v ciljni črti, ko prehitevam po levi in po desno. Škoda, da te energije na znam uporabiti okrog 17.kilometra, ko me že pošteno zdeluje.
In kako se vleče tale Dunajska ... :)

6 komentarjev:

Saša pravi ...

js sem bla popolnoma preč od vzhičenja.
in koga briga, če je bilo par minut čez dve uri.
bravo!

Andreja pravi ...

hvala za pozitivno energijo! je pomagalo, da sem potegnila zadnjih 500m :)

Ivana pravi ...

Prava carica si! In nedvomno naša edina in največja zmagovalka! Čestitke in bravo (še enkrat)!!!

Anonimni pravi ...

Hej, letos se bi še sama skoraj prijavila. :o)Potem pa sem pomislila, da bi šla verjetno le na 10-kilometerski sprehod - brez treninga in kondicije. ;)
Je pa mogoče cilj za prihodnje leto. Kdo ve?
Bravo, tole res ni kar tako.
21 km - pa še vsi ostali tekači...se pridružujem Ivani.
To je res vztrajnostni test. Maja

Nives pravi ...

Bravo Andreja!!

andreja pravi ...

hvala, hvala vsem!