sobota, 5. januar 2008

in zmagovalka je ...


lea & iztok

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ojla!

No saj sem rekla, če bo med smrekcami, za katere se glasuje tudi najina, potem bo zagotovo zmagala. In je res zmagala!

Lp Lea in Iztok

Tanja pravi ...

Čestitam!

Anonimni pravi ...

Tanja hvala za četitke!:)

Sta pa z Andrejo vabljeni v Šešče, da vidita smrekco še v živo!

Lp, Lea in Iztok

Anonimni pravi ...

In kakšna je nagrada za zmagovalca?

Anonimni pravi ...

@nives: Zmagovalna smreka dobi svojo objavo.

@lea: sem bubana. Drugace pa kmalu prideva kaj k vama. Samo ne vem, ce bova se videli smrekco ...

Simona pravi ...

Ja lepa smrekca. Andreja a ti si tud bolana? No mene tud že dugi dan kuha, tko da lahko rečem obema na zdravje!

Anonimni pravi ...

@simona: danes sem ze drugi dan v postelji. vitamini + čaj + med + ...
za en k. se počutim. VSE me boli.
hitro se pozdravi!