ponedeljek, 7. januar 2008

slaba izkušnja

Prehlad. Zelo priljubljene virozice. Glavobol. Nahod. Smrkanje. Slabo počutje. Boleče grlo. Simptomi, s katerimi se pač srečam(o) vsako zimo. Eni žal bolj pogosto. Včasih imam srečo in me zgoraj omenjeni simptomi (+ kakšen nov) obiščejo tudi poleti.

Žal vsako zimo naštejem vse več prehladov. Najrazličnejši čaji, med, limone, vitamini ... so že stalnica v moji kuhinji. Nekako sem se navadila na nekaj dni ležanja (če imam srečo) in zobanja vseh mogočih zdravil. V upanju na čimprejšnje okrevanje. Pot me do zdravnika vodi le v izjemnih primerih. Kot vzdržen in zgleden človek sem potrpela ta vikend in nisem delala gužve v dežurni ambulanti. Verjetno imajo polne roke dela z nujnimi primeri. In meni se moje zdravstveno stanje ni zdelo življenjsko ogroženo. Zjutraj pa je padla odločitev. Šment, počutim se za en drek. Tole se pa že predolgo vleče. Upam, da ni kaj resnega. Sicer pa, saj plačujem zdravstveno zavarovanje.

Za dobro jutro se mi je uspelo fino skregati z medicinsko sestro. Nazadnje (pred letom ali več) me je oštela (milo rečeno), da moram vedno prej poklicati in se naročiti, ne pa da se kar pojavim pred vrati ambulante. Jaz nevednica. Danes zjutraj sem jih pa poslušala, da bi morala v trenutku klica že stati pred vrati ambulante. Na koncu me je prosila še za diagnozo svoje bolezni. Da bo zdravnik vedel, kaj mi je. Pa se spet nisva razumeli (njej pa res ne bom razlagala - za to grem k zdravniku). Verjetno v ZD poteka natečaj za najbolj sitno medicinsko sestro. "Moja" vodi. Že nekaj časa. In ji še na kraj pameti ne pride, da bi krono predala.
Zdravnik je ugotovil, da z mano ni nič narobe. No, vsaj nič posebnega. Virozca. Pljučka je res poslušal. Bezgavke in ledvičke potipal. Pordelo žrelo pa je videl z razdalje enega metra. Mogoče je bil kriv moj jutranji zadah. Vse skupaj je trajalo 2 min. Še sestra je dlje printala bolniški list. BTW ... prvič v življenju sem na bolniški (kaj to pomeni za 4 leta delovne dobe presodite sami: sem sila neumna ali silno zdrava?). Aja, pa med vrsticami mi je sporočil, da bi lahko šla k dežurnemu.

Sklep:
menjava zdravnika?!

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

A ta sestra je v žalcu (črna s kratkimi lasmi, ne bom poimensko)? Men se zdi, da je bla moja sošolka na faksu neki časa. Tud pr nas doma pravjo, da je ta huda jezna sestra, ki kar z nogo zaloputne vrata. Men se tud zdi ful zoprno to naročanje, čist za vsak recept.

Anonimni pravi ...

Jp! Poznano. Tale najin zdravnik& njegova sestra sta vun hudiča! Ona je pravi zmaj- Dr. te pa odpravi na vratah- češ- v lekarnah se prodajajo čudeži... Ali natančneje: "saj ste še mlada..."

Od najinega Dr. imam še eno mastno na zalogi...
jaz: "g.Dr. mene skrbi za moje zdravje. Načeloma nisem šibkega zdravja- sedaj pa v kratkem času..."
Dr.:" Eh! 3-4 prehladi oz. virozice (BDW- imela sem pljučnico)nam pripadajo na leto. Nič se sekirat..."

Za posrat!!!!

Anonimni pravi ...

v vaših koncih je zdravstvo pa res top 1, najprej trosijo narocilnice za izvide po avtocesti, pol so se exstra prijazni do osebja,... mogoce bi pa ta2 mogli dat v cajtng kot "vi 2 sta najboljsi par", ker tako predano skrbita, da se denar namenjen zdravstvu in ki ga BDW trgajo nam, pridno kopiči.Mogoče pa dobita kak %eur več če mata najmanj pacientov letno? Naslednjič ji pošlji une strani z Dela-za zaposlovanje in ji podčrtaj katera služba bi bla zanjo primerna. Drgac pa, ni vredno svoje živce kravžljat, menjat dohtarja, saj ni edini. Pa ne se mu pustit, kar na ostro, da mu peruti prstrižeš. Škoda, da ga nis vprašala, če drugič oblečeš večji dekolte, da ti ne bo grla pregledoval z 2 metrov? ajdi papa t.

Anonimni pravi ...

Ojla!

Andreja, če mene spomin ne vara, si te že bila enkrat v bolniški. Saj tako si mi rekla. Tak da ne vem tole o tvoji prvi bolniški.

Lp Lea

Anonimni pravi ...

@anonimni: ja, to je "the" med.sestra, s crnimi lasmi...tecka :-)
@tejci, nina: nujno moram menjati dr. ...
@lea: to je moja prva bolniska! ever (lahko pa, da sem bila kdaj kaksen dan doma zaradi bolezni, pa se mi je stel dopust...ne vem, morda)

Anonimni pravi ...

prvi komentar sem bla jaz, pa sem se pozabla podpisat.
Ful zdele razsajajo ene bolezni-trebušna gripa in prehladi z visoko vročino ...
Lp, maja