nedelja, 13. januar 2008

smrdi, smrdi, kako smrdi ...

Moji vohalni receptorji so se "pokvarili" ...

Včeraj sem v lokalu kar nekajkrat slišala klic na pomoč. Kadilci in nekadilci so jasno izražali željo po spremembi kadilskega zakona. Takšnega smradu kot včeraj zvečer pa že dolgo ne. Ojej. Prava mešanica vonjav. Nekajkrat sem zlahka ugotovila, kaj je imel nekdo pri sosednji mizi za večerjo. Ja, saj se vsakemu kdaj spahne ...
Vonj po starem švicu je zmagal. Dva fanta v bližini sta se začela ovohavat. Ker je tako smrdelo, sta mislila, da smrdita onadva. Ne, nista onadva oddajala neprijetnega vonja. Zgledala sta pa zelo smešno.

Zmagovalec večera je bil definitivno visok, temen, simpatičen tip, ki mi je povedal, da se mu dopade moja prijateljica. Podrobnosti se ne spomnim dobro. Prevzel me je vonj. Fant je imel za večerjo česen in čebulo.

Ni komentarjev: