nedelja, 6. januar 2008

zame je bilo prvič

Bowling.
Zabava in rekreacija. Druženje. Odličen zaključek zame nikoli (pre)dolgih počitnic. Zakaj pa ne?! Že dolgo nisem bila v Kranju (gorenjskim prijateljem še na misel ne pride, da bi prišli kdaj do Celja).
Smešni čevlji (+ glivice gratis ) in (pre)težka krogla so bili osnovna oprema. Namen igre je podreti vseh deset kegljev. Nič lažjega. Na prvi pogled. Da o tehniki ne govorim. Ena, dva, tri (pravkar sem prebrala, da se trije koraki odsvetujejo, ker zahtevajo preveč pospešen zamah in preveč moči), preval, počep, zamah, obrat ... Malo se hecam, ampak občasno sem res naredila kar nekaj dodatnih gibov rok in nog. Med igro sem se trudila upoštevati nekaj koristnih nasvetov: PAZI, da ti krogla ne pade na nogo, PAZI, da ne narediš luknje v progi ...

Za prvič sem se odlično odrezala. Spremljal me je športni duh: važno je sodelovati - NE zmagati in se pri tem čimmanj osmešiti ter čimbolj zabavati. Kar mi je odlično uspevalo.

P.S.
Oznaka za to objavo je smeh. Se ne smejite, ko berete tole objavo? Bi se pa vsekakor krohotali, če bi me videli bowlat.

... slike še dodam.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

A nisi ti bolana?:>
Mogoče ti je šlo pa zato tako dobro:>

Anonimni pravi ...

nisem sla danes bowlat...
ze dva dni sem v postelji, no v dnevni ;-)

Anonimni pravi ...

No... tudi Celje premore kakšno (ali 10) bowling stezo...
Se priporočam