sreda, 2. januar 2008

2008

Dobro jutro vsem v 2008. Pa sem ga dočakala. To noro, novo leto. V Knežjem mestu. Skupaj s penzionisti in dijaki. Mladih (mojih let) skoraj nisem uzrla. Ne smem pozabiti še petard in raket v množici. Kar je dodatno popestrilo dogajanje na prostem in mi našopalo adrenalin v krvi ter željo po preživetju.
Čuki, g.alko in mraz sta zabave željne Celjane pripravila do poskakovanja in plesanja. In smo se zavrteli.

Dogajanje je potekalo na Trgu celjskih knezov. Glede na to, da Celje šteje 45.826 prebivalcev in da se jih je za silvestrovanje na prostem odločilo kar nekaj, se mi izbor lokacije ni zdel ravno posrečen. Meni se je zdelo zelo utesnjeno. Ena gospa, ki sem ji v gneči nenamerno stopila na čevelj, me je grdo odrinila, se zadrla, da naj pazim, kje hodim in mi namenila ubijalski pogled.
Res pa je, da sem pričakala tole novo letno v precej treznem stanju. Ne pomnim ... hihi
Ne morem si kaj, da ne pokritiziram še praznične okrasitve. Švoh. In za en drek. V primerjavi z LJ standardi. V primerjavi z npr. Žalcem pa Celje rules.

... v primerjavi z lanskoletno za približno 10 odstotkov obsežnejša oziroma bogatejša. Tako bo letos svetilo in okraševalo mesto okoli 10000 metrov svetlobnih kablov, več kot 400 večjih svetlobnih okraskov, 600 drugih manjših okraskov ter okoli 9000 žarnic.Tako kot lani bo tudi letos Mestna občina Celje lastnikom oziroma najemnikom lokalov v starem mestnem jedru, ki bi radi pred lokal postavili novoletno jelko in jo vzdušju ter času primerno okrasili, smreke s podstavkom brezplačno podarila. Za okraševanje mesta je celjska občina odštela nekaj manj kot 20 milijonov tolarjev. vir

Da ne bo narobe razumljeno. Novo leto sem dočakala natanko tako kot sem želela.


7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hej!

Js pa tole ne morem rat ker vidim sam ene znakce, ki jih ne znam dešifritat.

Anonimni pravi ...

Ojla!

Imam enak komentar kot Nives. Iztok ti priporoča, da uporabljaš drugo pisavo, ne uporabljaj več pisave Webdings, ker moram besedilo prekopirati v Word in spremeniti v Araial, da lahko sploh berem. Iztok pravi, da pa ve da firefoks (tvoj brskalnik) podpira prikazovanje te pisave, Microsoft (Internet explorer) pa ne.

Lp Lea

Anonimni pravi ...

Zdravo!

Jaz sem tud bla v celju na prostem. Sam ne dolg, ker me je ful zebl. Lani smo bli ful dolg, ker ni bil tak mraz...brr kot letos. Pa ognjemet se je slabo videl.
Vsem, ki berete andrejin blog:

Življenje je platno, sami slikamo. Uporabite čimveč pisanih barvic.
Srečno in zdravo, ljubezni polno 2008.
maja

Sofija pravi ...

Nak, tak je naš kokošnjak... Raztegnjen od Celja pa do Ljubljane.

Od vse povsod dobivamo informacije iz prve roke:-) Lepo, da ste se imeli fino. Lupčka:-)

Anonimni pravi ...

Samo še Bojanino poročilo manjka..

In hvala Lea& Iztok. Končno mi je jasno, zakaj na enih računalnikih vidim samo znakce in se pol čudim kaj za vraga se plete po Andrejini glavi;)

Uživajte!!

Anonimni pravi ...

sem premenila pisavo... a se zdej da prebrat?....upam

Anonimni pravi ...

Ja zdej se pa da prebrat.